Zábavné desatero pana Veleby

01.02.2015 14:52

5/2007

Nové desatero pro autoopravárenství

První půlka tohoto roku utekla jako sprint dragsterů. Asi nás čeká rozmarné léto. Nemyslím jen na rozmary počasí, ale také na náš obchod. Manýry některých firem na našem afrermarketu náhraních dílů pro auta jsou zase ostřejší a agresivita konkurenčního boje stále nabývá na síle. Přímým důsledkem pak jsou klesající marže a fantastické slevy. Ceny některých dříve „drahých“ značek klesají se vstupem nových importérů ve strmé spirále a tak je třeba neustále měnit cenové pobídky, kombinovat služby a nabízet nové značky a produkty.

Nedávno mě pobavil jeden vedoucí naší filiálky když mi vykreslil obraz blízké budoucnosti jak bude vypadat „spolupráce“ distributora tj. dodavatele autodílů se servisem. Podmínky dodání zboží budou následující.

Tak tady je ta vize:

1/ Dodáme jakékoliv zboží, i v ceně do 10,- Kč bez DPH kamkoliv, kdykoliv na telefonickou objednávku zdarma. Tedy nikdy nebudeme účtovat dopravu a manipulaci, stejně to nic nestojí.

2/ Budeme-li ale druzí v rychlosti dodání, omluvíme se zákazníkovi a pozveme jej na drink.

3/ Nebude-li zboží správně dodáno, nebudeme zjišťovat zda zákazník udělal chybu při objednání, ale okamžitě uznáme svoji vinu a identifikujeme zákazníkovi správnou položku, kterouž mu se slevou 90% dodáme.

4/ Zákazník bude mít právo cokoliv nám kdykoliv vrátit za plnou cenu, reklamace se stane prázdným pojmem, neboť se stane výhradně závazkem dodavatele. Ten bude muset automaticky všechny reklamace uznat dopředu.

5/ Zcela samozřejmé bude, že naše zboží musí být vždy levnější než nejlevnější podobné zboží na trhu!

6/ Bude zcela na libovůli zákazníka kdy nám za dodané zboží zaplatí. Zaplatí-li do jednoho roku bude uctívaným, vyjímečným jedincem s právem nosit titul: „Mecenáš dodavatele autodílů!“

7/ V případě, že dodaný díl bude složité vyměnit a namontovat, musíme tak učinit sami. Náš zákazník pak jen zkasíruje konečného zákazníka za vykonaný úkon a nás může pozvat na kávu. Ale taky nemusí!

8/ Bude-li zákazník na dovolené musíme maximálně uspokojit jeho zákazníky i v servisních službách. Po jeho návratu mu náš zástupce předá celou tržbu a dílnu perfektně uklizenou.

9/ Nepřežijeme-li delší dobu takových obchodních podmínek než 1 rok je to jen naše vina. Zákazník má vždy nejen pravdu, ale i právo najít si jiného vola.

10/ Sejdeme –li se opět se zákazníkem v nebi nebo pekle, můžeme si vyjednat lepší obchodní podmínky.

V tomto čísle Infa najdete několik nových dodavatelů a produktů, které rozšířili naší nabídku, tradiční letní akce na podporu prodeje a řadu zajímavých informací z oboru. Stále pokračuje obchodní soutěž s KONI o zájezdy do Istanbulu a na DTM na Nurnburgring.

Příjemné léto a pěknou dovolenou přeje!

 

Jiří Veleba

Zpět

Diskusní téma: Zábavné desatero pana Veleby

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Autodíly Stela
Velké náměstí 212
386 01, Strakonice
IČ: 60090669
DIČ: CZ5505160639

Tel: 383 328 151
Mob: +420 603 113 023

© 2018 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode