Tzv. Bloková výjimka - legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010

  • se mj. týká i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech a jasně definuje, že záruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky v značkových autoservisech a použití originálních náhradních dílů.

  • Vozidlo v době platnosti záruky nemusí být opraveno jen v autorizovaném servisu (kromě výměny a opravy dílů s výrobní vadou a smluvních závazků).

  • Výrobce nesmí odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal opravit svůj vůz v nezávislém servisu při dodržení všech výrobcem určených servisních podmínek a použití originálních nebo kvalitativně rovnocenných dílů. Tuto podmínku servisy sítě PARTNER ELIT splňují.

  • Nákup vozidla a jeho servis (poprodejní služby) jsou dvě různé věci.

  • Se svým novým vozem můžete jezdit do ověřeného a spolehlivého nezávislého servisu, pro který se rozhodnete a je schopen takovou opravu a servis kvalitně provést.

  • Každý poskytovatel služby, tedy i autoservis, je odpovědný za svou práci a nese odpovědnost za její kvalitu.

  • Všechny servisní úkony musí být důkladně zdokumentovány, poskytovatel oprav vozidel musí poskytnout písemné doklady o všech provedených úkonech, zápis do servisní knížky a seznam montovaných dílů.

Kontakt

Autodíly Stela
Velké náměstí 212
386 01, Strakonice
IČ: 65981103
DIČ: CZ7457021682

Tel: 383 328 151
Mob: +420 603 113 023

© 2022 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode